loading...
سایت آموزشی دانشجویان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اختلال طیف اوتیسم چیست؟ 0 5 drsaber
توانبخشی به چه معناست؟ 0 29 drsaber
اختلال پردازش حسی؟! 0 25 drsaber
اختلالات یادگیری؟ 0 33 drsaber
لکنت زبان چیست؟؟ 0 41 drsaber
کاردرمانی؟ 0 35 drsaber
کاردرمانی جسمی و دست چیست؟ 0 93 drsaber
اختلال اوتیسم؟ 0 65 drsaber
توانبخشی؟؟ 0 65 drsaber
گفتاردرمانی چیست؟ 0 73 drsaber
بیش فعالی در کودکان 0 81 drsaber
اختلالات طیف اوتیسم 0 88 drsaber
کاردرمانی ذهنی یعنی چه 0 102 drsaber
توانبخشی؟ 0 149 drsaber
بیش فعالی و نقص توجه؟ 0 104 drsaber
توانبخشی 0 120 drsaber
کاردرمانی 0 128 drsaber
چه عواملی تعیین کنند قیمت ناودانی می باشد؟ 0 103 metal
معایب ورق گالوانیزه 0 112 metal
ناودانی ها بر چه اساسی دسته بندی می شوند؟ 0 89 metal
خصوصیات ورق رنگی 0 107 metal
کاربرد ورق کرکره سینوسی 0 108 metal
کاربرد پروفیل آبرو 0 96 metal
اختلال پردازش حسی چیست؟ 0 98 drsaber
کاربرد پروفیل های ساختمانی 0 112 metal
کاربرد پروفیل استیل دکوراتیو 0 111 metal
مزایای استفاده از ورق سیاه در صنایع 0 120 metal
مزایای استفاده از ورق رنگی 0 108 metal
روش تولید ورق رنگی 0 117 metal
کاردرمانی در منزل 0 107 drsaber
علیرضا تولائی راد بازدید : 162 یکشنبه 08 آبان 1401 نظرات (0)

ثبت‌نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ شروع شد

 

🔹ثبت‌نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ از امروز 8 آبان آغاز شده و تا ۱۴ آبان ادامه دارد. زمان آزمون ۲۹ و ۳۰ دی ماه است.

 

🔸کنکور امسال دو مرحله‌ای است و ثبت‌نام نوبت دوم آن از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

جهت ثبتنام به وب سایت سازمان سنجش مراجعه شود 
https://www.sanjesh.org/

mollasadra بازدید : 154 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)
 ارسالی کاربران : 
همه چیز درباره ی پلمپ دفاتر تجاری

اگر شرکتی تاسیس کرده‌اید، حتما می‌دانید که باید پلمپ دفاتر تجاری داشته باشید. آیا می‌دانید پلمپ دفاتر چیست ؟ اصلا چرا باید پلمپ انجام بشود و این فرایند چطور انجام می‌شود؟ اگر پلمپ دفاتر را انجام ندهیم چه اتفاقی می‌افتد؟ در این مطلب با پاسخ این سوالات آشنا می‌شویم.

دفاتر چطور پلمپ می‌شوند؟

پلمپ دفاتر توسط مرجع ثبت شرکت‌ها انجام می‌گیرد. به این صورت که در ابتدا تمام صفحات شماره‌گذاری می‌شود. سپس شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت‌ها در آن درج می‌شود. به این صورت، امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. در پایان هر سال مالی هم شرکت باید این دفترها را به اداره مالیات تحویل دهد. حتی اگر فعالیتی نداشته باشد و دفتر سفید باشد.

پلمپ دفاتر چیست ؟

طبق قانون تمامی شرکت‌ها باید دفاتر خود را پلمپ کنند. اما منظور از این پلمپ دفاتر چیست ؟ دفاتری که در شرکت‌ها باید پلمپ شوند، دفتر روزنامه و دفتر کل هستند.

 

دفتر کل نیز در ماده ۸ قانون تجارت تعریف شده است. دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند.

مراحل پلمپ دفاتر چیست ؟

اشخاص حقیقی و حقوقی باید سال مالی و ماه مالی و روز مالی را مشخص کنند و یک آدرس دقیق جهت دریافت دفتر در سامانه وارد کنند. دفترهایی که برای اشخاص در دسترس است دفاتر پنجاه برگ، صدبرگ و دویست برگ است.

چه موقع می توان برای گرفتن دفتر مالیاتی اقدام کرد:

به صورت اصولی و درست شما باید برای سال مالی آینده خود تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری یعنی قبل از اتمام سال مالی ، دفاتر سال آینده خود را دریافت نمایید ، در اینصورت در خصوص دفاتر قانونی خود با مشکلی مواجه نخواهید شد. بنابراین دفاتر هرسال باید تا ۱۵ اسفندماه سال قبل دریافت گردند.
البته این نکته نیز حائز اهمیت است که شما همیشه و در هر زمانی می توانید برای سال جاری خود تقاضای دفاتر نموده ولی باید تمامی هزینه ها و درآمدهای سال جاری خود را از بعد از تاریخ داشتن دفتر ثبت کنید و نمی توانید برای روزها و ماههای سال جاری که دفتر نداشته اید مطلبی در آن بنویسید.
اگر چه که برای آن مدت از سال که دفتر نداشته اید ممکن است در اداره مالیات جریمه بشوید اما گاهی برای داشتن کارت بازرگانی، شخص یا شرکتی که فاقد دفتر بوده نیازمند اخذ دفاتر پلمپ در میانه سال می شود.

مطالب این پست توسط کابران عضو برای سایت از بخش ارسال مطلب ارسال شده است و مدیر سایت در متن ادیت انجام نداده است. وصحت مطالب را تایید یا رد نمی کند.  

علیرضا تولائی راد بازدید : 1101 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)
ثبت نام رشته های با آزمون دانشگاه آزاد آغاز شد
 
ثبت نام رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته از امروز شنبه در سامانه مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org آغاز شد و تا اول شهریورماه ادامه دارد.
 
داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۹۳ سازمان سنجش و آموزش کشور می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. هر داوطلب می تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون، ده رشته/ محل را انتخاب کند.
 
به گفته علوی فاضل – رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، از میان ۳۴۱۹ رشته / محل مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو تنها در ۴۰ رشته / محل به صورت با آزمون انجام می شود و ثبت نام در ۳۳۷۹ رشته / محل بدون آزمون این مقطع از ۲۱ مردادماه آغاز شده و تا اول شهریورماه ادامه خواهد داشت.
 
رشته هایی که در مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش آنها در برخی از محل های دانشگاهی به صورت با آزمون خواهد بود، شامل: اتاق عمل، ساخت پروتز دندانی، مامایی، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، مهندسی بهداشت محیط، هوشبری، علمی کاربردی حسابداری، مهندسی تکنولوژی الکترونیک، مهندسی تکنولوژی برق-قدرت، مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر، علمی کاربردی معماری است.
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 1207 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

تاریخ انتخاب واحد دانشجویان برای دوره تابستانی 93 دانشگاه علمی کاربردی 

 

جزییات ترم و پودمان تابستانی دانشگاه علمی کاربردی 
 
 
 
آرم علمی کاربردی - ترم تابستان
 
 
 معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی تاریخ انتخاب واحد دانشجویان برای دوره تابستانی و زمان برگزاری کلاس‌ها را اعلام کرد.
 
دکتر صدر درباره ترم تابستانی واحدها و مراکز دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: مراکز آموزش علمی کاربردی متقاضی می‌توانند بر طبق بخشنامه شماره7891/93/م مورخ30/2/93 پس از اطلاع‌رسانی در صورت داشتن متقاضی اخذ واحد در تابستان، نسبت به برگزاری ترم و پودمان در دوره تابستانی سال 93 بر اساس سرفصل مصوب دوره اقدام نمایند.
 
وی افزود: دانشجویان می‌توانند برای انتخاب واحد برای دوره تابستانی سال 93، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، 18 و 19 تیرماه از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه، نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
 
صدر در ادامه اظهار داشت: تاریخ شروع کلاس‌های این دوره 21 تیرماه خواهد بود و طول مدت این دوره برای دانشجویان ترمی شش هفته و برای دانشجویان پودمانی هشت هفته می‌باشد
 
 پیشنهاد سایت آموزشی دانشجویان به شما : در صوتی که میخواهید ترم تابستان درس بردارید باید حد اقل 13 الی 15 نفر از همکلاسی های خود را جهت شرکت در ترم تابستان راضی کنید تا با شما همراه شوند و به آموزش دانشگاه اطلاع دهید 
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 1219 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)
پذیرش دانشجو کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه فرهنگیان ویژه معلمان 
 
 
دانشگاه فرهنگیان در راستای توسعه منابع انسانی وزارت آموزش از طریق آزمون در چهار رشته آموزش راهنمایی و مشاوره؛ آموزش و پرورش ابتدایی؛ تربیت بدنی و علوم ورزشی و هنرهای تجسمی و بدون آزمون و با احتساب سوابق آموزشی در 10 رشته آموزش حرفه و فن، آموزش دینی و عربی، آموزش ریاضی، آموزش علوم تجربی، آموزش مطالعات اجتماعی، آموزش کودکان استثنایی، زبان و ادبیات فارسی، تربیت مربی امور تربیتی(گرایش عمومی)، تربیت مربی امور تربیتی(گرایش عمومی متوسطه و زبان انگلیسی ) در دوره کارشناسی ناپیوسته و از میان معلمان رسمی و پیمانی واجد شرایط برای سال تحصیلی 94- 93دانشجو می پذیرد.
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 1075 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)
مبحث پزشک خانواده در سرفصل‌های دروس دانشجویان پزشکی گنجانده شد
 
 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گنجاندن مبحث پزشک خانواده در سرفصل دروس دانشجویان پزشکی را از جمله راهکارهای تحقق اهداف این طرح دانست.
خبرگزاری فارس: گنجاندن مبحث پزشک خانواده در سرفصل‌های دروس دانشجویان پزشکی
محمدهادی ایمانیه گفت: طرح پزشک خانواده شهری در ابتدا دارای نواقص بسیاری بود اما با بسیجی که در این زمینه صورت گرفت به تدریج این نواقص کاهش یافت.
 
وی با تاکید بر گنجاندن مبحث پزشک خانواده در سرفصل‌های دروس دانشجویان پزشکی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با عزمی جدی و برگزاری جلسات متعدد با سازمان‌های بیمه‌گر، توانست به خوبی از عهده اجرای این طرح برآید.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعامل مطلوب این دانشگاه با سازمان‌های بیمه‌گر را از جمله عوامل موثر بر اجرای هر چه بهتر طرح پزشک خانواده شهری در استان فارس عنوان کرد.
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 1087 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)
اعلام شرایط میهمان شدن در دانشگاه علوم پزشكي تهران
 
 
تهران پزشکی انتقالی
 
 
 
متقاضيان ميهماني نيمسال اول سال تحصيلی 94-93 دانشگاه علوم پزشكي تهران می توانند از تاریخ 15 تیر تا 15 مرداد 93 تقاضای میهمانی را به صورت اینترنتی ارسال کنند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، این متقاضيان از تاريخ 15 تير ماه تا 15 مردادماه فرصت دارند جهت ثبت تقاضاي ميهماني و اسكن مدارك لازم به سامانه الكترونيكي http://guestedu.tums.ac.ir مراجعه کنند.
 
تصوير فرم تقاضاي ميهماني از دانشگاه مبداء، تصوير گواهي معدل و تصوير مدارك و مستندات مربوط به دلايل دانشجو براي درخواست ميهماني از جمله مدارك مورد نياز این متقاضیان است.
 
بر اساس اعلام این دانشگاه با توجه به ظرفيت محدود در هر مقطع و دانشكده و شرايط ذيل درخواست هايي كه فقط از طريق سامانه فوق ثبت شده باشند در كميسيون ويژه ميهماني بررسي و به ترتيب اولويت موافقت به عمل خواهد آمد و نتايج نهايي بعد از برگزاري كميسيون ويژه ميهماني از طريق همين سامانه در تاريخ 30 مرداد ماه به اطلاع متقاضيان خواهد رسيد.
 
متقاضیان نیازی به مراجعه حضوري به حوزه آموزشي دانشگاه ندارند و درخواست هاي خود را صرفا باید از طريق سامانه اعلام شده ارسال کنند.
 
با توجه به مصوبه هيئت امناي دانشگاه از دانشجويان ميهمان متناسب با مقطع و نوع درس شهريه اخذ مي شود. ثبت نام در اين سامانه هيچگونه حقي را براي ميهمان شدن متقاضي ايجاد نمي كند و نظر نهايي كميسيون در خصوص پذيرش يا عدم پذيرش تقاضاي ميهماني قطعي و لازم الاجرا خواهد بود.
 
با توجه به تغيير در برنامه آموزشي در رشته پزشكي و عدم انطباق واحد ها، دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجويان متقاضي ميهمان در رشته پزشكي ورودي سال تحصيلي 91 – 90 و به بعد را به عنوان میهمان نمی پذیرد.
 
حداقل معدل دو نيمسال گذشته براي متقاضيان ميهمان كليه مقاطع و رشته هاي تحصيل 16 است.
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 1083 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (1)
پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد سراسر کشور
 
پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد تهران و شهرستان ها
 
ویژه دواطلبین فراگیر پیام نور 
به گزارش پرتال دانشگاهی کشور و به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور : بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام  و شركت در آزمون دوره هاي فراگیر کارشناسی ارشد  نوبت چهاردهم دانشگاه پيام نور سال 1393 مي‌رساند، ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي از روز سه‌شنبه مورخ 13/3/93 آغاز و در روز چهار‌شنبه مورخ 21/3/93 پايان مي پذيرد.
لازم به توضيح است آزمون فوق در روز جمعه مورخ 14/6/93 برگزار خواهد شد.
 
 
برای دیدن عکس در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید
 
پذیرش بدون کنکور ارشد
تلفن های واحد ولیعصر : 88932323  (10 خط)
 
 
 
ثبت نام  
 
ثبت نام پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد سراسر کشور
علیرضا تولائی راد بازدید : 1048 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)
 ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 
 
 
 
 شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) اعلام شد.
 
 ثبت‌نام آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) از  سه شنبه 13 خرداد 93 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه 21 خرداد پایان می‌پذیرد.
 
شرایط ثبت‌نام‌:
 
علاقمندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ،مقررات وظیفه عمومی ، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان قرار دارد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضی شوند.لازم به توضیح است منحصراً داوطلبانی که در آزمون ثبت نام و در جلسه امتحان شرکت و نهایتاً به عنوان پذیرفته شده از طریق سایت سازمان اعلام شوند مجاز به تحصیل در دوره¬های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خواهند بود .
 
همچنین با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 575 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
 
به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون ، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.
 
زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون
 
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) در روز جمعه 14 شهریور ماه برگزار می‌شود و داوطلبان لازم است از روز چهارشنبه طی روزهای 12 و 13 شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعیین می‌گردد.
 
رشته های تحصیلی دوره دانشپذیری دانشگاه پیام نور:
 
به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 می رساند که این آزمون در پنج گروه و 133 رشته امتحانی که شرح آن در جدول ذیل آمده، برگزار می‌گردد. لذا داوطلبان می توانند با توجه به شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای شرکت در آزمون در یک رشته امتحانی ثبت‌نام نموده و با توجه به رشته امتحانی مورد تقاضا، حداکثر 20 کدرشته محل تحصیل را (درصورت وجود) از دفترچه مذکور در فرم تقاضانامه درج نمایند.
 
توصیه‌های‌ مهم‌:
 
- داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه نمایند.
 
- داوطلبان ضرورت دارد با توجه به تاثیر 20 درصدی معدل کارشناسی در نمره‌کل، نهایی در درج معدل خود در تقاضانامه ثبت‌نامی دقت نمایند. بدیهی است در صورت وجود مغایرت بین معدل اعلام شده با معدل درج شده در مدارک و مستندات ارائه شده قبولی آنها در صورت پذیرفته شدن باطل خواهد شد.
 
- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد رهگیری 16 رقمی، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح موارد فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
 
- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های 9-88923595-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند. 
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 813 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)
آغاز ثبت نام دوره های فراگیر ارشد پیام نور از فردا 
 
به گزارش پرتال دانشگاهی ، ثبت‌نام آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) از فردا سه شنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه 21 خرداد پایان می‌پذیرد.
 
 شرایط وضوابط ، تاریخ و نحوه ثبت نام در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) اعلام شد.
 
شرایط ثبت‌نام‌:
علاقمندان به تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی ، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در زمان ثبت‌نام در سایت سازمان قرار دارد) در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضی شوند.لازم به توضیح است منحصراً داوطلبانی که در آزمون ثبت نام و در جلسه امتحان شرکت و نهایتاً به عنوان پذیرفته شده از طریق سایت سازمان اعلام شوند مجاز به تحصیل در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خواهند بود .
 
همچنین با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 575 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
 
به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون ، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.
 
 
زمان توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 (نوبت چهاردهم) در روز جمعه 14 شهریور ماه برگزار می‌شود و داوطلبان لازم است از روز چهارشنبه طی روزهای 12 و 13 شهریور ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 33 تقاضانامه تعیین می‌گردد.
 
 
رشته های تحصیلی دوره دانشپذیری دانشگاه پیام نور:
به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1393 می رساند که این آزمون در پنج گروه و 133 رشته امتحانی که شرح آن در جدول ذیل آمده، برگزار می‌گردد. لذا داوطلبان می توانند با توجه به شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای شرکت در آزمون در یک رشته امتحانی ثبت‌نام نموده و با توجه به رشته امتحانی مورد تقاضا، حداکثر 20 کدرشته محل تحصیل را (درصورت وجود) از دفترچه مذکور در فرم تقاضانامه درج نمایند.
 
 
توصیه‌های‌ مهم‌:
- داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه شاهد و ایثارگر و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه نمایند.
 
- داوطلبان ضرورت دارد با توجه به تاثیر 20 درصدی معدل کارشناسی در نمره‌کل، نهایی در درج معدل خود در تقاضانامه ثبت‌نامی دقت نمایند. بدیهی است در صورت وجود مغایرت بین معدل اعلام شده با معدل درج شده در مدارک و مستندات ارائه شده قبولی آنها در صورت پذیرفته شدن باطل خواهد شد.
 
- به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کدرشته امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد رهگیری 16 رقمی، در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح موارد فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
- توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
 
- در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های 9-88923595-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 699 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشدارسال شده در  29 اردیبهشت 1393-19 May 2014 
 
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 
 
 
عکس رئیس سنجش برای تمدید کارشناسی ارشد
 
 
 مشاورعالی سازمان سنجش از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 93 تا ساعت 24 چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه خبر داد.
 
دکتر حسین توکلی، با بیان اینکه به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که تا کنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، این زمان تمدید شده است، گفت: داوطلبان می‌توانند تا زمان اعلام شده با مطالعه دقیق دفترچه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
 
وی همچنین درباره تغییرات و اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته اظهار کرد: اطلاعیه تغییرات و اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد 93 از ساعت 18 امروز 28 اردیبهشت ماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
 
توکلی خاطر نشان کرد داوطلبان می‌توانند بر اساس اصلاحات موجود نسبت به انتخاب رشته یا ویرایش رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند. 
علیرضا تولائی راد بازدید : 713 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اعلام زمان ثبت آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 93 
 
 
مشاور عالی سازمان سنجش از زمان آغاز ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 دانشگاههای کشور، خبر داد.
 
حسین توکلی، در این باره گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org طی روزهای 11 تا 19 خردادماه انجام می شود.
 
وی ادامه داد: تمام داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می توانند اطلاعیه این آزمون را از فردا در سامانه سازمان سنجش دریافت کنند.
 
به گفته توکلی، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در روز پنجنشبه 23 مردادماه برگزار می شود و داوطلبان لازم است طی روزهای 20 تا 22 مردادماه برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به رشته های امتحانی و نحوه پذیرش در روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه از طریق سامانه سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود و لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه کنند.
 

 

علیرضا تولائی راد بازدید : 691 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

افزایش 20 درصدی شهریه دانشگاه و تعیین میزان شهریه در دفترچه کنکور سراسری

افزایش 20 درصدی شهریه دانشگاه و تعیین میزان شهریه در دفترچه کنکور سراسری
 
 
دانشگاه دانشجویان  کلاس درس
 
 
علی آهومنش رئیس اتحادیه موسسات غیر انتفاعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: طی جلساتی که در اتاق فکر مبنی بر تعیین وضعیت شهریه موسسات غیر انتفاعی تشکیل شده میزان شهریه موسسات غیر انتفاعی بین 15 تا 20 درصد در تمام مقاطع افزایش می‌یابد.
 
وی افزود: البته بحث افزایش شهریه دانشگاه‌های غیر انتفاعی و تصمیمات مشخص شده در این رابطه باید به نظر و تصمیم شورای وزارت علوم و شورای معاونت وزارت علوم نیز برسد.
 
آهومنش تصریح کرد: بحث میزان شهریه دانشگاه‌های غیر انتفاعی باید قبل از چاپ دفترچه کنکوری سراسری مشخص شود تا داوطلبان از میزان شهریه این دانشگاه در تمامی مقاطع با خبر باشند.
علیرضا تولائی راد بازدید : 661 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه سراسری

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسر کشور به همراه کارنامه و فرم انتخاب رشته داوطلبان نیمه دوم اردیبهشت ماه 93 اعلام می شود.

 
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از  خبرنگار مهر، آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در روزهای 23 تا 25 بهمن ماه 92 با حضور 950 هزار و 943 داوطلب برگزار شد که از این تعداد 493 هزار و 722 نفر زن و 457 هزار و 221 نفر مرد به عبارت دیگر 51.92 درصد داوطلبان زن و 48.08 درصد داوطلبان مرد بودند.
 
در این آزمون با توجه به شرکت برخی از داوطلبان در رشته دوم تعداد یک میلیون و 63 هزار و 876 کارت ورود به جلسه آزمون برای کنکور ارشد صادر شد.
 
آزمون کارشناسی ارشد در 142 کدرشته برگزار شده است که از این تعداد 51 کد رشته علوم انسانی، 16 کد رشته علوم پایه، 29 کدرشته فنی مهندسی، 25 کدرشته کشاورزی، 13 کد رشته هنر و 8 کدرشته دامپزشکی هستند.
 
پیش از این گفته شده بود که تعداد 134 هزار نفر در دوره کارشناسی ارشد سال 92 پذیرفته می شود و ظرفیت پذیرش در سال 93 افزایش خواهد داشت و به حدود 150 هزار نفر می رسد.
 
نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه و انتخاب رشته توسط داوطلبان در نیمه دوم اردیبهشت 93 انجام می شود و پذیرفته شدگان مرحله اول می توانند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.
 
اطلاعیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل های بورسیه یا دارای شرایط خاص، زمان انجام مصاحبه و تاریخ آزمون مرحله دوم کدرشته های امتحانی دارای آزمون تشریحی یا پروژه نیمه دوم خردادماه 93 منتشر می شود.
 
نتایج نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 93 دهه اول شهریورماه 93 اعلام می شود.
علیرضا تولائی راد بازدید : 661 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
ایجاد رشته تحصیلی مرمت در دانشگاه آزاد شاهین‌شهر 
آرم دانشگاه ازاد
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از (ایسنا) -منطقه اصفهان، سید حمیدرضا رئیس‌السادات با اشاره به توسعه عمرانی در واحد شاهین‌شهر اظهارکرد: در سال‌جاری رشته تحصیلی مرمت و احیای بناهای تاریخی در مقطع کارشناسی ناپیوسته به تصویب وزارت علوم رسیده است و از ابتدای سال تحصیلی 94-93 اقدام به پذیرش دانشجو خواهیم کرد.
 
وی افزود: تمام دانش آموختگان مقطع کاردانی می‌توانند جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این رشته تحصیلی ثبت نام نمایند.
علیرضا تولائی راد بازدید : 696 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)
 آغاز ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 93 از اردیبهشت ماه
 
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان دقیق ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی اردیبهشت اعلام می شود.
 
دکتر ابراهیم خدایی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان این که به غیر از رشته های پزشکی، بیشتر موسسات پذیرش دانشجو در این مقطع غیر انتفاعی است؛ افزود: به دلیل این که ظرفیت رشته ها در این مقطع بیشتر از تعداد متقاضیان است، بنابراین در حال بررسی هستیم احتمالا برای رشته های محدودی آزمون برگزار و برای بقیه رشته ها بدون آزمون دانشجو پذیرش شود.
 
وی خاطر نشان کرد: جزییات دقیق آزمون کاردانی به کارشناسی اردیبهشت اعلام خواهد شد. 
علیرضا تولائی راد بازدید : 605 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)
برنامه دانشگاه آزاد برای ۳ ساله شدن طول دوره لیسانس 
 
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال تدوین یک طرح اختیاری هستیم تا دانشجویان بتوانند با تحصیل در سه ترم تحصیلی در طول سال، دوره کارشناسی را حداکثر سه ساله تمام کنند.
حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، افزود: در حال حاضر به دلیل تعطیلی‌های زیادی که وجود دارد، دانشگاه‌ها کمتر از شش ماه در سال فعال هستند و این به ضرر کشور است.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی در مراسم آغاز به کار دانشگاه در سال 93 نیز به بالا بودن تعداد روزهای تعطیل در ایران اشاره کرده و گفته بود: طبق بررسی کارشناسان، هر روز تعطیل، به تعبیری 1.4 میلیارد دلار و به تعبیری دیگر 1 میلیارد دلار به اقتصاد کشور ضرر می‌رساند و این در حالی است که تعطیلات ایران از بسیاری از کشورها بیشتر است.
 
وی افزوده بود: امیدوارم مسئولان کشور در زمینه روزهای تعطیل کشور تجدید نظر کنند و با کاهش تعطیلات به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرده بود دانشگاه‌ها می‌توانند در طول سال در سه ترم هم فعالیت کنند.
علیرضا تولائی راد بازدید : 661 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
شرايط انتقال دانشجويان دانشگاه پيام نور
 
 
دانشگاه پيام نور جزئيات انتقال دانشجويان اين دانشگاه از واحد مبدا به واحد مقصد را اعلام کرد.
 
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از  خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اين دانشگاه دانشجو بايد شرايط ادامه تحصيل در مركز مبداء را داشته و كمتر از نيمي از واحدهاي درسي دوره تحصيلي را گذرانده باشد.
 
حداقل 24 واحد درسي(بدون احتساب دروس پيش دانشگاهي و دروس معادلسازي شده) بايد توسط فرد متقاضي گذرانده شده باشد.
 
دارا بودن ميانگين كل 12 با احتساب دروس مردودي از ديگر شرايط انتقال دانشجويان دانشگاه پيام نور به شمار مي آيد.
 
نمره آزمون ورودي دانشجو از آخرين فرد پذيرفته شده در مركز مقصد و در همان رشته و سال شركت در آزمون سراسري در سهميه مربوط كمتر نباشد.
 
ضوابط دانشگاه پيام نور تاکيد دارد که نمره آزمون دانشجويان تكميل ظرفيت، شاهد و مواردي كه با معرفي نامه سازمان سنجش معرفي مي‌شوند بايد به صورت موردي از سازمان سنجش استعلام شود.
 
دانشجويان رشته‌هاي علوم پايه و مهندسي با ميانگين كل حداقل 15 و رشته‌هاي علوم انساني و هنر با ميانگين كل حداقل 16 از داشتن نمره آزمون معاف هستند و افرادي كه مي‌خواهند از شرط ميانگين براي انتقال استفـاده كنند حتماً بايد 12 واحد غيرعمومي گذرانده باشند.
 
علاوه بر اين، دانشجويان تا شش هفته مانده به شروع نيمسال تحصيلي بعد فرصت دارند مدارك و تقاضاي انتقال را به مركز/ واحد خود ارائه کنند.
 
انتقال دانشجو، فقط در مقطع هم سطح و يا از بالا به پايين (كارداني به كارداني و كارشناسي به كارشناسي يا كارشناسي به كارداني ) انجام مي‌شود.
 
دانشجويان دوره‌هاي فراگير پس از گذراندن يك ترم تحصيلي بعد از دوره دانشپذيري و 24 واحد درسي و كسب ميانگين حداقل12 با موافقت مراكز مبدا و مقصد و ارائه مدارك معتبر و مستند ( ماده 38 آيين‌نامه آموزشي) مي‌توانند منتقل شود.
 
انتقال دانشجو از يك مركز به مركز ديگر منوط به مجري بودن مركز در رشته مورد تقاضا است در صورت عدم تطابق زماني برنامه درس‌ها مسئوليت آن به‌عهده دانشجو است.
 
در صورت انتقال دانشجو، سوابق از مركز مبداء به مقصد منتقل شود. هيچگونه تغييري در درسهاي دانشجو ايجاد نمي‌شود و تمام درسهاي اخذ شده و گذرانده شده عيناً به مركز مقصد منتقل مي‌شود.
 
انتقال دانشجو در طول تحصيل فقط يكبار مجاز است.
 
انتقال دانشجويان پيام نور به دوره‌هاي حضوري دانشگاه‌هاي دولتي مقدور نيست و به دانشگاه‌هاي نيمه حضوري و غير دولتي، با رعايت شرايط از طريق آموزش استان امكان پذير است.
 
بررسي تقاضاي انتقال دانشجو از مركز برون مرزي فقط از طريق اداره كل خدمات آموزشي امكان پذيراست.
 
انتقال از مركز به واحدهاي تحت پوشش مركز، در صورتي كه بعد از پذيرش دانشجو رشته تحصيلي وي در واحد ايجاد شده باشد و بيش از نيمي از واحدهاي ايشان باقي مانده باشد بلامانع است، در اين صورت نيازي به نمره آزمون نيست.
 
انتقال فرزندان هيات علمي فقط از طريق اداره كل خدمات آموزشي مقدور است، در اين صورت هيات علمي در اولين نيمسال تحصيلي با مراجعه به سازمان سنجش، مجوز لازم را اخذ و به خدمات آموزشي ارائه خواهد داد.
 
انتقال دانشجوياني كه بعلت نداشتن شرايط ثبت نام با اخذ تعهد، مبني بر عدم تقاضاي انتقال در مركز، ثبت نام كرده‌اند ممنوع است.
 
انتقال دانشجويان شاهد و ايثارگر توسط ستاد شاهد و ايثارگر دانشگاه انجام و از طريق اداره كل خدمات آموزشي اطلاع‌رساني مي‌شود.
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 661 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

عید ، عودتی است تا با این بازگشت دوباره

بتوانیم کمی از کاستی های خود را هر چند که بی ارزش باشند ، جبران کنیم . . .

نوروز 1393 بر شما مبارک

.

.

.

فرا رسیدن نوروز باستانی ، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم

بر همه ایرانیان پاک پندار ، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد . . .
.
.
.

گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین

ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین

عید نوروز بر شما مبارک

 

سال 1393 را بع همه ی شما کاربران و بازدید کنندگان عزیز تبریک می گویم.

روابط عمومی سایت آموزشی دانشجویان

علیرضا تولائی راد بازدید : 712 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

لیست قیمت تبلت (آخرین بروز رسانی ۱۶٫۱۱٫۹۲)

لیست قیمت تبلت

 

(آخرین بروز رسانی ۱۶٫۱۱٫۹۲)

 
Acer
ainol 
amazon 
Apple 
Asus 
axtrom 
Energy 
Gigabyte 
HUAWEI 
iGREEN 
Innovel 
JetWay 
JXD 
Lander 
LENOVO 
Marshal 
Microsoft Surface
PIPO 
prestigio MultiPad
Samsung Galaxy 
Samsung 
Smart Touch
SONY 
Verico 
Wintouch 
X.VISION
ادامه مطلب قیمت(ریال) ...

 

علیرضا تولائی راد بازدید : 670 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
 
Posted:
 
نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی 92 اعلام شد
 
از كليه‌ داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنها به‌ عنوان‌ پذيرفته‌‌شدگان‌ نهايي‌ اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ مي‌نمايد براي اطلاع از تاريخ دقيق و مدارك لازم براي ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در اين اطلاعيه) به سايت اطلاع‌رساني دانشگاه يا موسسه محل قبولي مراجعه نمايند و در صورت نبودن برنامه زماني خاص در سايت موسسه محل قبولي، در يكي از روزهاي يكشنبه 20 بهمن و دوشنبه مورخ 21 بهمن و با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارك به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» اين‌ اطلاعيه‌ براي‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ محل‌ قبولي‌ خود مراجعه‌ نمايند. بديهي است عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصيل تلقي خواهد شد. ضمناً نشاني و شماره تماس مؤسسات در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اوليه (دفترچه شماره2)، صفحات‌ 50 الي 51 دفترچه ‌راهنماي‌ تكميل ظرفيت آزمون‌ مذكور و اطلاعيه‌هاي اصلاحي درج گرديده است.
   داوطلبان پذيرفته شده در مرحله تكميل ظرفيت آزمون‌ كارداني‌ به كارشناسي ناپيوسته سال‌ 1392، به‌ شرطي‌كه‌ كليه واحد‌هاي درسي‌ خود را در رشته‌ مربوط حداكثر تا تاريخ 30 بهمن (پايان بهمن­ماه) سال جاري با موفقيت‌ طي‌ كرده‌ باشند، اجازه ثبت‌نام در نيمسال دوم را خواهند يافت و در غير اينصورت قبولی آنان لغو مي‌گردد.
 پذيرفتگان‌ رشته‌هاي‌ تحصيلي‌ دوره‌ روزانه‌ در اين مرحله، خواه‌ در موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ ذيربط ثبت‌‌نام‌نمايند يا ننمايند، حتي‌ با دادن‌ انصراف‌ قطعي‌ از تحصيل،‌ مجاز به‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ كارداني‌ به‌ كارشناسي‌ناپيوسته‌ سال‌ 1393 نمي‌باشند.
 آندسته از داوطلباني كه در رديف پذيرفتگان هر يك از رشته‌هاي تحصيلي مندرج در اين اطلاعيه قرار مي‌گيرند، چنانچه قبلاً در رديف پذيرفتگان آزمون مربوط قرار گرفته باشند، نياز به انصراف از رشته قبولي قبلي ندارند و با آنان همانند دانشجويان انتقالي رفتار خواهد شد.
تبصره مهم: پذيرفته­ شدگان موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي كه گزينش آنان براساس سوابق تحصيلي (معدل‌كل مقطع كارداني) انجام شده، در صورت مغايرت معدل (اگر معدل اعلام شده توسط داوطلب، بيشتر از معدل ثبت شده در مدرك كارداني باشد) قبولي آنان لغو مي­گردد.
  ب - مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌ نام‌ از پذيرفته‌شدگان:
1 - اصل‌‌ مدرك ‌‌كارداني يا گواهي‌ ‌موقت‌ ‌پايان ‌‌تحصيلات‌ كارداني از محل‌ تحصيل‌ مبني‌ برگذراندن كليه واحدهاي درسي‌ حداكثر تا پايان‌ نيمسال اول سال1392.
2 - اصل‌ و دو برگ‌ تصوير‌ از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه .‌
3 - شش قطعه‌ عكس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهيه‌ شده‌ درسال‌جاري‌ .
4 - داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدركي‌ را كه‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحات 4 و 5 دفترچه راهنماي‌ تكميل ظرفيت آزمون‌ ‌كارداني‌ به كارشناسي ناپيوسته سال‌ 1392 مشخص‌ كند، ارائه‌ نمايند.
نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی پیوسته سال 92 روز یکشنبه 20 بهمن اعلام خواهد شد
علیرضا تولائی راد بازدید : 830 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
فردا آخرین مهلت ثبت نام در دوره کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
 
مهلت ثبت نام در پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ‌ماه 92 فردا پایان می یابد.
 
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: خبرنگار مهر، تاکنون 27 هزار و 348 نفر در دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.
 
ظرفیت پذیرش در دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) این دانشگاه 145 هزار و 850 نفر است.
 
متقاضيان می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما که از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است و فراهم کردن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در این دوره برای بهمن ماه 92 اقدام کنند.
 
پرداخت هزينه ثبت‌نام در اين روش به صورت اينترنتي انجام مي‌شود و داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال است با مراجعه به سايت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 144.000 ريال ( 14 هزار و 400 تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به دريافت اطلاعات كارت اعتباري اقدام و سپس نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
 
علیرضا تولائی راد بازدید : 709 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)
ثبت نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی از روز وشنبه
 
 
تاریخ و نحوه ثبت نام دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ‌ماه سال 1392 اعلام شد .
 
 
به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از: سرویس دانشگاهی ایسنا، داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ‌ماه سال 1392 ، می توانند از 9 تا 15 دی ماه به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.
 
 
لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است ) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ‌ماه سال 1392 اقدام نمایند.
 
 
با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 144 هزار ریال به روایتی 14.400تومان به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری اقدام وسپس نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند 

تعداد صفحات : 8

درباره ما
Profile Pic
به وبسایت آموزشی دانشجویان خوش آمدید در سایت عضو شوید مطلب بگذارید سوال بپرسید به سوالات دیگران که در تخصص شماست پاسخ دهید. TAVALLAEIRAD@GMAIL.COM

یاهو آیدی بنده مسدود شده است .
شماره های تماس
09154054585
09356103443
051-58465846

Alireza Tavallaei Rad - علیرضا تولائی راد

من را به Add List یاهو خود اضافه كنید!



در صورت آنلاین بودن کلیک کنید در صورت آنلاین بودن کلیک کنید در صورت آنلاین بودن کلیک کنید


سوالات و مشکلات خود را بپرسید . مشاوره طراحی اجرا و پشتیبانی سایت های اینترنتی قبول سفارش طراحی سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • يکشنبه 08 آبان 1401
  • يکشنبه 04 ارديبهشت 1401
  • دوشنبه 10 آذر 1399
  • دوشنبه 06 مرداد 1399
  • يکشنبه 01 فروردين 1395
  • سه شنبه 18 فروردين 1394
  • سه شنبه 06 آبان 1393
  • يکشنبه 26 مرداد 1393
  • دوشنبه 19 خرداد 1393
  • چهارشنبه 14 خرداد 1393
  • سه شنبه 13 خرداد 1393
  • دوشنبه 12 خرداد 1393
  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 15 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 03 ارديبهشت 1393
  • شنبه 30 فروردين 1393
  • سه شنبه 19 فروردين 1393
  • يکشنبه 17 فروردين 1393
  • جمعه 01 فروردين 1393
  • پنجشنبه 17 بهمن 1392
  • دوشنبه 23 دی 1392
  • يکشنبه 15 دی 1392
  • دوشنبه 09 دی 1392
  • يکشنبه 08 دی 1392
  • پنجشنبه 05 دی 1392
  • پنجشنبه 28 آذر 1392
  • چهارشنبه 13 آذر 1392
  • دوشنبه 13 آبان 1392
  • سه شنبه 23 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • جمعه 05 مهر 1392
  • يکشنبه 31 شهريور 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • سه شنبه 29 مرداد 1392
  • دوشنبه 28 مرداد 1392
  • يکشنبه 27 مرداد 1392
  • شنبه 26 مرداد 1392
  • جمعه 25 مرداد 1392
  • پنجشنبه 24 مرداد 1392
  • چهارشنبه 23 مرداد 1392
  • سه شنبه 22 مرداد 1392
  • دوشنبه 21 مرداد 1392
  • يکشنبه 20 مرداد 1392
  • شنبه 19 مرداد 1392
  • جمعه 18 مرداد 1392
  • پنجشنبه 17 مرداد 1392
  • چهارشنبه 16 مرداد 1392
  • سه شنبه 15 مرداد 1392
  • دوشنبه 14 مرداد 1392
  • شنبه 12 مرداد 1392
  • جمعه 11 مرداد 1392
  • پنجشنبه 10 مرداد 1392
  • سه شنبه 08 مرداد 1392
  • دوشنبه 07 مرداد 1392
  • يکشنبه 06 مرداد 1392
  • چهارشنبه 26 تير 1392
  • سه شنبه 18 تير 1392
  • دوشنبه 17 تير 1392
  • يکشنبه 16 تير 1392
  • شنبه 15 تير 1392
  • جمعه 14 تير 1392
  • چهارشنبه 12 تير 1392
  • جمعه 07 تير 1392
  • پنجشنبه 06 تير 1392
  • يکشنبه 02 تير 1392
  • شنبه 01 تير 1392
  • جمعه 31 خرداد 1392
  • پنجشنبه 30 خرداد 1392
  • چهارشنبه 29 خرداد 1392
  • سه شنبه 28 خرداد 1392
  • دوشنبه 27 خرداد 1392
  • يکشنبه 26 خرداد 1392
  • شنبه 25 خرداد 1392
  • جمعه 24 خرداد 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • چهارشنبه 22 خرداد 1392
  • سه شنبه 21 خرداد 1392
  • دوشنبه 20 خرداد 1392
  • شنبه 18 خرداد 1392
  • پنجشنبه 16 خرداد 1392
  • چهارشنبه 15 خرداد 1392
  • سه شنبه 14 خرداد 1392
  • دوشنبه 13 خرداد 1392
  • يکشنبه 12 خرداد 1392
  • شنبه 11 خرداد 1392
  • جمعه 10 خرداد 1392
  • پنجشنبه 09 خرداد 1392
  • چهارشنبه 08 خرداد 1392
  • سه شنبه 07 خرداد 1392
  • دوشنبه 06 خرداد 1392
  • يکشنبه 05 خرداد 1392
  • شنبه 04 خرداد 1392
  • جمعه 03 خرداد 1392
  • پنجشنبه 02 خرداد 1392
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1392
  • شنبه 28 ارديبهشت 1392
  • جمعه 27 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 26 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 25 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 24 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 22 ارديبهشت 1392
  • شنبه 21 ارديبهشت 1392
  • جمعه 20 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 19 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392
  • سه شنبه 17 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 16 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 15 ارديبهشت 1392
  • شنبه 14 ارديبهشت 1392
  • جمعه 13 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 05 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 04 ارديبهشت 1392
  • دوشنبه 02 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • شنبه 31 فروردين 1392
  • جمعه 30 فروردين 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • چهارشنبه 28 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • شنبه 24 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • چهارشنبه 21 فروردين 1392
  • سه شنبه 20 فروردين 1392
  • دوشنبه 19 فروردين 1392
  • يکشنبه 18 فروردين 1392
  • شنبه 17 فروردين 1392
  • جمعه 16 فروردين 1392
  • چهارشنبه 14 فروردين 1392
  • دوشنبه 21 اسفند 1391
  • شنبه 19 اسفند 1391
  • دوشنبه 07 اسفند 1391
  • يکشنبه 08 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • پنجشنبه 21 دی 1391
  • دوشنبه 18 دی 1391
  • جمعه 15 دی 1391
  • چهارشنبه 13 دی 1391
  • دوشنبه 11 دی 1391
  • شنبه 02 دی 1391
  • چهارشنبه 15 آذر 1391
  • يکشنبه 12 آذر 1391
  • سه شنبه 07 آذر 1391
  • جمعه 03 آذر 1391
  • پنجشنبه 02 آذر 1391
  • چهارشنبه 01 آذر 1391
  • سه شنبه 30 آبان 1391
  • شنبه 27 آبان 1391
  • دوشنبه 22 آبان 1391
  • جمعه 19 آبان 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • يکشنبه 07 آبان 1391
  • دوشنبه 01 آبان 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • چهارشنبه 26 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • شنبه 22 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • شنبه 18 شهريور 1391
  • جمعه 10 شهريور 1391
  • چهارشنبه 08 شهريور 1391
  • پنجشنبه 02 شهريور 1391
  • يکشنبه 29 مرداد 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • دوشنبه 23 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • يکشنبه 15 مرداد 1391
  • دوشنبه 02 مرداد 1391
  • يکشنبه 01 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • شنبه 17 تير 1391
  • جمعه 16 تير 1391
  • چهارشنبه 07 تير 1391
  • شنبه 03 تير 1391
  • سه شنبه 30 خرداد 1391
  • دوشنبه 29 خرداد 1391
  • شنبه 27 خرداد 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • چهارشنبه 24 خرداد 1391
  • سه شنبه 23 خرداد 1391
  • شنبه 20 خرداد 1391
  • سه شنبه 16 خرداد 1391
  • يکشنبه 14 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 9 خرداد 1391
  • يکشنبه 7 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 12 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 4 ارديبهشت 1391
  • دوشنبه 7 فروردين 1391
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • نظرسنجی
    آیا با گذاشتن آپدیت آنتی ویروس ها در سایت موافق هستید ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 391
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1081
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 524
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,135
  • بازدید ماه : 9,483
  • بازدید سال : 100,065
  • بازدید کلی : 875,993